Till: Alla som vill läsa detta!!!

Heej igen!!! Alla som läser denna jättefina underbara blogg kan väll kommentera detta inlägg, så jag vet hur många och vilka som läser den och ni kan kanske osså skriva nåt ni vill jag skriver om, så kanske jag väljer ut en el. två att skriva om!!!
Nu ska berätta om min dag!!!!
Den började med att jag gick och la mig vig ett, halv två tiden hos Issa(jag, Issa o Carro hade jättekul) sedan sov jag till sju, då blev det för ljust i rummet så jag vaknade!! Carro vakna me, men issa sov! Så jag la mig och läste boken ''Huckelberry Finn''(tror det stavas så) som vi har i läxa till imorrn!! Sen vid nio gick jag och Carro upp och kolla om det va nån annan av Issas fyra(fem) medlemmar i familjen var vaken, Issas mamma och Issas ''broder''(+hennes hund) var vakna!! Issas mamma sa att vi skulle väcka Issa, så det gjorde vi!! Vid tio tiden gick vi för att äta frukost och vid elva började vi baka(tyvärr har jag inga foton, hade inte kameran me mig)!! Vid tolv var sockerkakan färdig, så vi började fixa grädden och sånt. Sen vid ett var allt färdigt!! Då åkte jag hem till mig och åt äggröra vid halv två till lunch. Efter det bytte jag om och stack till stallet!! Sen vid kvart i två var jag i stallet och gjorde mig i ordning till lektionen jag hade halv tre. Det gick superduperbra att rida och vi va färdiga fem i halv fyra. Då gjorde jag iordning hästen(Chablis), prata me kompisar, kolla lite när jossan red, och sedan stack jag hem vid halv fem. Då berättade jag allt detta+detaljer för mamma o pappa till fem. Efter det gick jag in på datorn och skrev detta mellan 23 över fem och 36 över fem!!!!!!!!!
DET VAR MIN DAG!!!!

Kommentarer
Postat av: andrea

heeejjj sarah;) bara så att du vet så läser jag din blogg och den är asgrym. vilken stressig dag du verkar ha haft elr ja det beror ju på hur man ser det men... jag tkr att du ska skriva lite mer om dina fina kusiner.nej men.. skriv lite mer om dina hästar och ditt stall, det är ju ganska intresankt. vi ses snart, nästa träff är ju typ edvins och livs födelsedagar. hejsvej leverpastej och tack för mig snart är det sommarlov.

2011-03-28 @ 17:59:23
Postat av: Hanna

Jag läser din blogg såklart! Jag tkr det du skriver om är bra! Ha en frågestund vettja <33

2011-03-28 @ 18:07:26
Postat av: Saris

Ok, jag ska försöka göra lite sådant!' tack för att ni läser min blogg!!

2011-03-30 @ 07:40:12
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-03-30 @ 08:13:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jennifer Eriksson

Jag läser din blogg och den är skit bra !!

2011-03-30 @ 08:39:26
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0