HÄST!!

Heej, jag bloggade inte igår för internet fuckade upp sig!!! Men jag ska ändå berätta om gårdagens ridning:) Tyvärr fick jag inte rida bästa pollen Chablis (hon var hostig) så jag red Hippon (galen, men vädigt söt häst)!! Det gick sådär, eftersom han är en helt annan häst än Chabbe. Men det var kul ändå, eftersom det var hoppning!! Skriver mer imorrn, eller inte för jag ska sova hos KARIN!!! Vi får se om jag skriver något!!
Jag kan skriva lite mer, eftersom det kanske inte blir nåt imorrn.
Jag och syrran ska nu kolla på ett Chuck avsnitt (6:an kl.20 måndagkvällar, nu ser vi på tv6play.se) Det är den och vampire diaries (6:an kl.20 fredagkvällar, går osså att se på tv6play.se) vi följer. Båda är jättebra!! Här får ni bilder på huvudpersonerna i serierna!!!
Vampire diares, från vänster: Damon, Elena, Stefan
Chuck, från vänster: Morgan, Ellie, Casey, Chuck, Sarah

Kommentarer
Postat av: Iiiiiiiissa

Vampire Diaries äger, och chuck är oxå ganska bra:)!

2011-04-08 @ 21:00:13
Postat av: Iiiiiiissa

skriv mer!!!

2011-04-11 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0