FÖRLÅT!!!!!

Heej alla underbara trogna läsare!!! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag känner mig jätte taskig!! Nu ska jag inte komma med bortförklaringar, meeeeen jag var faktisk på mitt landställe i Skåne. Det var jättekul!! Jag träffade alla mina sommarkompisar och nu längtar jag mer JÄTTE mycket:D
Jag tänkte inte fortsätta skriva om detta utan tänkte skriva om STALLET, som ni har önskat!! Jag var där igår för att ta hand om Provence(vår häst). Han är jätte gullig, men lite konstig. Igår var han jätte pigg, han bockade(hoppar upp i luften och sparkar ut bakbenen) och stegrade(ställer sig på bakbenen med frambenen i luften) men han var jätte gullig ändå. Imorrn ska jag hoppa på världens bästa häst CHABLIS!!

Kommentarer
Postat av: Iiiiiiiissa

XD

2011-04-07 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0